BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 12 decembrie 2010

Am revenit!

Ok...hmm nu am sa incep cu "Buna dragilor,v-a fost dor de mine?"...Ei bine,eu cred ca da.Pana la urma m-am hotarat sa reincep activitatea twilight,deoarece in ultimul timp m-au cam mancat mainile sa nu scriu la ficuri sau la blog.Oh,si blogul asta...cat de mult m-am chinuit la el [nu ma victimizez!].Ok deci ce pot spune,Belly-Welly sau Jnne` este din nou "pe felie" cum spune draga mea prietena Ally-Celly.DEci de acum n-o sa imi mai duceti dorul,si sper ca o sa ne mai vizitati,si nu ne uitati.
Ok hmmm..in legatura cu postarile voi incepe de maine,adica luni...:)SA fie cu noroc:)
V-am pupacit!
Belly-Welly:)


Multumim scriitoarei Stephenye Meyer , fara de care , Twilight nu ar fi existat . Multumim actoriilor pentru ca fac o treaba excelenta , si mai ales multumim lui Catherine Hadrwick care a facut o treaba excelenta cu castingul ! Si va multumim si voua , cei care ne vizitati blogul si ne sustineti !
Bye , bye Echipa WKAT !