BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

marți, 3 august 2010

Fan-Ficuri ! :)

VIATA ESTE NEDREAPTA - Scris de Rosemary si Venerutza .
REZUMAT : Nu am crezut ca o sa tanjesc vreodata atat de tare dupa cineva. De obicei nu consider oamenii ca fiind demni de atentia si dragostea mea, datorita sufletului negru care le intuneca judecata si ii face mult mai rai si mai violenti decat cele mai salbatice animale. Dar acest suflet pur si plin de altruism a schimbat totul. Acum vad lumea in mii de culori. Acum simt ca ploaia este mai calda si norii sunt mai frumosi. Acum simt ca am pentru ce sa ma ridic atunci cand cad. Am cui sa ii daruiesc cele mai frumoase clipe. Pana acum credeam ca in singuratatea mea totul este perfect.
VIATA E O MIZERIE INSELATOARE - Scris de Rosemary .
REZUMAT : Bella este un fel de ,,pink girl” si o ambitioasa.La inceputul clasei a-10-a Edward si familia lui se muta in Forks.El simte o atractie deosebita fata de Bella,dar ea nu se lasa chiar asa de usor.Pana la urma acestia vor fi impreuna dar nu pentru mult timp pentru ca din cauza unei greseli Edward o inseala pe Bella,iar ea pleaca.
Bella considera ca a fost cam nedreapta fata de Edward si se intoarce,dar cand o va face Edward e cuplat cu o alta fata.
Daca vor ramane sau nu impreuna veti afla doar daca cititi.
UN ABIS AL MUZICII - Scris de Rosemary
REZUMAT :
Ce s-ar intampla daca intr-o trupa,de 5 baieti si o fata,apar niste sentimente intense intre unul dintre baieti si fata?Vor permite lumii sa isi dea seama de iubirea lor,sau o vor pastra in secret?
Trupa Tohoshinki este o trupa de origine japoneza ,formata din 5 baieti si o fata.Shiki este baiatul linistit , putin misterios pentru ca nu ii place sa vorbeasca despre viata lui , iar Saya este fata vorbareata, amuzanta si putin “hiper-activa”.Aceste doua persoane atat de diferite,vor putea vreodata sa aiba o relatie?Veti afla doar daca citit!
OUT OF MY BODY - Scris de Rosemary si Mada
REZUMAT : Oare ce se intampla cand intri in pielea dusmanului tau?Oare ce se intampla cand dusmanul e in pielea ta? Il urasti,il detesti,il iubesti?
Edward Cullen – vedeta liceului ,bogat,ispita femeilor si toate cele…
Isabella Swan(de preferat Bella)-cuminte,desteapta …chiar tocilara , frumoasa foc , insa nu prea are atractie la baieti din stupidul motiv ca nu e o “panarama”.
Din cauza unei lovituri, lucrurile incep sa o ia razna.Personalitatile lor se schimba, la fel si comportamentul,acum complet confuz.
Din cauza acestei schimbari radicale, Edward si Bella vor fii mai uniti, sau asta ii va separa se mai mult? Veti afla doar daca cititi…
O URMA DE IUBIRE - Scris de Rosemary
REZUMAT :
In acest fic Bella este si ea vampir,dar locuieste in Alaska.Asta nu pentru mult timp,pentru ca se va muta in ploiosul Forks.Dar nu va mai spun nimic,o sa va las pe voi sa vedeti ce se va intampla in acest fic.
IF WE EVER MEET AGAIN - Scris de Mada , Oana si Rosemary
REZUMAT : Stiu ca sunt singura…Asa am fost mereu si asa voi ramane mereu.
Stau ascunsa,poate nu ma va gasi. Atat de alb,mai alb ca varul,ca de marmura,acei ochi infantili, atat de atragatori si de minunati si totusi acea privire parca ma vrea moarta,dar de ce?Cu ce am gesit eu?
Il vedeam si pe Jacob,el era acolo,zacand pe jos,aproape mort.
Vorbi : Sti ca nu te poti ascunde de mine? Vocea lui suna atat de tare si de infricosatoare. Tremuram,dintii scoteau un zgomot enervant. In ochi aveam lacrimi…lacrimi fierbinti care nu se mai opreau.
A intins mana sa ma prinda,l-am simtit atat de aproape.Se apropia si mai mult,atunci un impuls,o voce imi spuea: Fugi daca ti la viata ta!!!
Am ascultat vocea,avea dreptate.Am sarit ca din pusca de acolo si am alergat spre o portita de salvare,dar era prea tarziu … totul era prea tarziu pentru mine,orice speranta era ingropata undeva adanc.
Atuni i-am vazut pe ei toti,se uitau la mine ca la cina lor.Ma inconjurasera,erau foarte multi.Ce am facut sa merit asta?Cu ce am gresit?De ce eu?De ce ei?
Mi-am adus aminte de spray-ul paralizant din buzunar,am observat ca inca mai este acolo
unul dintre ei se apropie de mine,i-am dat cu spary si am alergat prin locul care mi-l lasase liber sa fug.
Ma rugam sa nu ma impiedic,ma rugam ca cineva sa ma ajute,ma rugam ca Jake sa fie bine,ma rugam ca eu sa fiu bine,dar nu aveam sa fiu.
In fata mea aparu el,atunci am simtit pentru prima oara in acea noapte ca sunt in siguranta.Nicaieri nu ma simteam mai in siguranta decat in bratele lui reci,de marmura,puternice dar protectoare
Era el,nici o iluzie!
ILUZII - Scris de Venerutza si Rosemary
REZUMAT : Bella si Alice sunt prietene. Din cauza unei petreceri unde s-au consumat droguri, alcool si tot tacamul, ele devin dependente de droguri, incercand de fiecare data sa isi mareasca doza pentru a simti puterea drogului.
Ele ajung la dezintoxicare, unde Bella il cunoaste pe Edward, si Alice pe Jasper si Rosalie, care erau toti aici impreuna din cauza aceleiasi probleme: drogurile. Jasper si Rose sunt frati, iar Edward este verisorul lui Alice.
Dupa ceva timp acestia incep sa se imprieteneasca cu doctorii spitalului, cei mai buni, Carlisle si Esme Cullen. Acestia vor aduce cu ei un student la medicina pe nume Emmet.
Dar oare cum va reusi Bella sa scape de dependenta? Ce secrete ascund sotii Cullen si Emmet? Vor reusi personajele noastre preferate sa se inteleaga? Ce se vor intampla cu ele peste cativa ani, cand vor iesi de la dezintoxicare? Vor cadea iar prada tentatiei, sau isi vor trai viata asa cum trebuia sa o faca de la inceput?
TOO LATE - Scris de Theo si Gaby
REZUMAT : Edward este cel mai popular baiat din liceul Forks High. Toate fetele il vor. Dar ce se va iniampla cand Bella Swan, fata serifului, se muta in Forks? Edward, crezand ca este ca orice alta fata, incearca sa o cucereasca. Ce se va intamplacand va afla el motivul pentru care s-a mutat ea aici? Dar atunci cand Bella va afla de ce este Edward cine este acum?Cititi si veti afla...
FOREVER YOUNG - Scris de Geanyna si Silver
REZUMAT : Bella , sora lui Emmet si a lui Alice se cearta cu parintii eu deoarece s-a apucat de fumat si nu vrea sa se lase . Pleaca la unchiul ei in Elvetia (mai précis in orasul Martigny) unde ii intalneste pe Edward , Jasper si Rosalie Cullen . Edward este un player suprem si incearca sa o cucereasca pe Bella , dar ea nu ii cade in plasa . El incearca orice pentru a baga-o pe Bella in patul lui dar observa ca nu are cale de acces la ea . Ce se va intampla cand un accident ii va apropia pe cei doi , dar doar ca si prieteni ? Veti afla numai cititind .
FEEL THE LIFE OF THE CITY - Scris de Silver
REZUMAT : Viata de adolescent a fost mereu usoara . Petreceriel mereu sunt pe primul loc , cluburile sunt frecventate mereu de aceeasi si aceeasi copii cu capul in nori . Dar ce se va intampla cand lumea lui Britneyse loveste de cea a lui Justin ? Asemanrile dintre cei doi sunt evidente dar ura e prea puternica pentrua lasa sentimentele adevarate sa capete aripi . Brit se muta din Londra la parintii lui Justin in New York si aici incepe povestea . Cu timpul observa ca au aceleasi preocupari ... Motociclete ? Adrenalina ? Cluburi ? Iesiri afara in timpul nopii ? Poate chiar si iubiri ? Dar ce se intampal cand un pariu facut de Justin intervine intre ei ? Vor fi ei impreuna sau nu ? Nu stiu...Veti afla numai citind .
Link : http://almateodora.blogspot.com/
A NEW LOVE - Scris de Alexa
REZUMAT : Bella este o fata normala are tot ce isi doreste.Dar ce se intampla cand destinu ii ia iubirea?Oare va reusi Bella sa isi revina si sa iubeasca pe alt cineva?
Veti afla incontinuare!!!
ALEJATE DE MI - Scris de Alexa
REZUMAT : Isabella Swan este o criminala in serie si mana dreapta a unchiului ei Aro. Dar ce se intampla cand greseste intr-o crima care a fost simpla? Misiunea ei va fi sa-l seduc pe Edward Cullen si daca isi va aduce aminte de aceea seara il va omora. Si va avea misiunea sa-i faca viata politistului Carlise Cullen. Insa totul va lua o intorsatura neasteptata .
Echipa WKAT !

1 comm:

Anonim spunea...

hello,am vazut postarea de pe blogul meu.da,imi puteti publica ficul pe blogul vostru,chiar ma bucur ca vreti:D.daca e nevoie de ceva,lasati mesaj pe blog si va dau orice trebuie(rezumat,sau orice altceva):).sunt oana,cea cu mistery of love.din pacate nu ma lasa sa postez comentariul cu adresa ficului.


Multumim scriitoarei Stephenye Meyer , fara de care , Twilight nu ar fi existat . Multumim actoriilor pentru ca fac o treaba excelenta , si mai ales multumim lui Catherine Hadrwick care a facut o treaba excelenta cu castingul ! Si va multumim si voua , cei care ne vizitati blogul si ne sustineti !
Bye , bye Echipa WKAT !