BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 9 august 2010

Kellan Lutz se mentine in forma pe plaja !

Ce face un vampir pentru a fi in largul lui o zi intreaga ? Uite aici un indiciu...Ii trebuie o plaja si o sticla cu niste chestii rosii ! :))


















Sursa : http://www.twilightnews.co.uk/2010/07/30/snapped-lutz-whos-drinking-glaceau-vitaminwater/
Echipa WKAT
P.S. : Eu si Geanyna os a fim plecate ... Ea s-ar putea sa se intoarca Marti iar eu (Silver) mai mult ca sigur ma intorc Miercuri ! Pana atunci...Nimic...Xo xo !

1 comm:

Anonim spunea...

Hei:*
nu mi-ai lasat un mail in comment asa k m-am gandit sa-ti las comment si sa-ti spun ca mi-ar face placere sa apara ficul meu pe blogul vostru.
mishto blog!
Bvo voua:*


Multumim scriitoarei Stephenye Meyer , fara de care , Twilight nu ar fi existat . Multumim actoriilor pentru ca fac o treaba excelenta , si mai ales multumim lui Catherine Hadrwick care a facut o treaba excelenta cu castingul ! Si va multumim si voua , cei care ne vizitati blogul si ne sustineti !
Bye , bye Echipa WKAT !