BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 4 iulie 2010

About Eclipse

Va spun de pe acum nu trebuie citit daca n-ati vazut filmul :D e review-ul meu pt eclipsa. Deci filmul in ansamblu a fost genial :x :x A avut actiune, romantism, si pentru prima data un pic de umor ( in exclusivitate pt twilight saga :)) ). Trebuie sa va spun drept ca am crezut ca am gresit sala cand a inceput filmul =)) apoi am vazut o frumusete de baiat numita Riley ( oficial sunt team riley =)) ) si am ramas in sala =)) Momentele preferate?? Claaar momentele Alice- Jasper. The best a fost sarutul "de consolare" dupa ce Alice l-a invins pe Jazz la antrenamente. Foarte sweet :X :X apoi mai urmeaza si partea cand Jasper ii poveste Bellei trecutul sau :) acum imi dau seama... Jasper si Maria se sarutau?? Ciudat... Dar urmeaza desigur o parte sweet spusa de Alice ( "Mai lasat sa astept cam mult!") si atunci Jazz ii zice desigur bine cunoscute fraza "I'm sorry ma'am." :x :x am ras si la fazele ( cam la toate =)) ) Jacob - Edward :)) de genu: "Murea daca isi punea un tricou pe el??" =)) nu il condamn pe Edward, Jake are un corp :x :x miamiii :)) sau conversatia lor din cort :)) Erau amandoi asa simpatici :)) apoi momente romantice... hmm... probabil cerea in casatorie a lui Edward... toata sala la unison a facut "oooooooooo :X " si desigur Edward este un romantic incurabil :X

Per total este un film absolut reusit :X 10 din 10 din partea mea :D


Multumim scriitoarei Stephenye Meyer , fara de care , Twilight nu ar fi existat . Multumim actoriilor pentru ca fac o treaba excelenta , si mai ales multumim lui Catherine Hadrwick care a facut o treaba excelenta cu castingul ! Si va multumim si voua , cei care ne vizitati blogul si ne sustineti !
Bye , bye Echipa WKAT !