BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 4 iulie 2010

Extras din Revista Entertainment Weekly




Entertainment Weekly a postat un photoshoot cu Rob,Kristen si Taylor.Toti trei vor vorbii despre presiunile care s-au facut in timpul premierei.

Kristen: "Uitasem o gramada de lucruri,iar cât mai curând m-am oprit din a ma îngrijora din cauza filmului şi m-am gandit la renuntatul la control - nu am renunţat, chiar la tot controlul, pe care mi-am dat seama că niciodată nu l-am avut. De îndată ce m-am oprit obtinerea nervoasa şi speriata de chestii, am avut un timp mult mai bun. "

ROB: "Când începe primul facă acest lucru, este atât de copleşitore, incat credeţi că este cel mai important lucru din lume,atunci cand spune totul despre imaginea publică şi de personalitate si alte chestii. Şi apoi îţi dai seama totul despre marketingul care are doar imaginea fetei tale peste tot şi asta este... Nu contează niciodata ce spui.

Taylor: "Cred ca doar prin repetiţie şi de experienţă au făcut asta sa fie mult mai confortabil. Acesta da mult mai bine atunci cand esti singur si esti convins ca poti face asta,ii convingi sa faca anumite lucruri doar prin a merge le langa ei."
Sursa


Multumim scriitoarei Stephenye Meyer , fara de care , Twilight nu ar fi existat . Multumim actoriilor pentru ca fac o treaba excelenta , si mai ales multumim lui Catherine Hadrwick care a facut o treaba excelenta cu castingul ! Si va multumim si voua , cei care ne vizitati blogul si ne sustineti !
Bye , bye Echipa WKAT !