BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 26 iulie 2010

Revenire

Hey,aici Belly-Welly(Geanina).
Vroiam sa imi cer scuze,atat eu cat si Ioana caci am lasat blogul de izbeliste.Problema este ca vacanta aceasta ne ocupa mult timp si suntem decat doua fete care ne mai ocupam.Mai avem o colaborare mica,dar intelegem caci si ea are un blog(Diana).
Bun sa incepem cu inceputul.
Eu am inceput sa scriu singura ficul It`s complicated.
Ficul il gasiti aici si are doar 2 capitole
Ally-Celly(Negro Rosa) si cu Belly-Welly scriu ficul "Diferiti dar la fel"
Ficul il gasiti aici si are doar un capitol.
Aceasta fata are nevoie de incurajare,asa ca poate aruncati un ochi pe aici.
Iulia a terminat capitolul 21 din "Love story".
Il gasiti aici
Audry scrie ficul "Lumi ascunse".
Ficul are 17 capitole si il gasiti aici

Acum sa trecem si la partea de stiri
Robert Pattinson a fost vazut in Malibu,Florida pe data de 24.07


Sursa

Iata coperta cartii "Noua si scurta viata a lui Bree Tarner." in editia coreeana

Sursa


Multumim scriitoarei Stephenye Meyer , fara de care , Twilight nu ar fi existat . Multumim actoriilor pentru ca fac o treaba excelenta , si mai ales multumim lui Catherine Hadrwick care a facut o treaba excelenta cu castingul ! Si va multumim si voua , cei care ne vizitati blogul si ne sustineti !
Bye , bye Echipa WKAT !