BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 2 iulie 2010

Informatii despre blogul nostru:)

Pai... daca Geanina a scris un post ar trebui sa pun si eu unul :D
Deci... eu sunt Ioana :) (eu ma voi ocupa de ce nu este stire :)) )
Acum sa va zic cateva despre lucrurile pe care le vom face aici...
~ stiri ( clar :D )
~ ficuri
~ diverse chestii despre Twilight.... si saptamanal fiecare dintre noi va va propune un fic de citit :D

Acum... ca sa nu zic ca am scris atata degeaba... am un test pentru voi:
Who is your secret Twilight BFF?

Astept raspunsuri :D A mea este Alice :D

xoxo, Ioana


Multumim scriitoarei Stephenye Meyer , fara de care , Twilight nu ar fi existat . Multumim actoriilor pentru ca fac o treaba excelenta , si mai ales multumim lui Catherine Hadrwick care a facut o treaba excelenta cu castingul ! Si va multumim si voua , cei care ne vizitati blogul si ne sustineti !
Bye , bye Echipa WKAT !