BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 2 iulie 2010

Ficuri

Pai... imi pare sincer rau daca nu le-am pus pe toate... dar am un timp ft scurt sa le iau :)) si i-am luat si eu pe cei de pe mess :D



Deci momentan am asa:

Legenda urmasei de Diana- 16 capitole

Vis sau realitate de Diana- 13 capitole

India forever de Diana- 10 capitole

Save me de Diana- 4 capitole

Imposibil de Andru- 20 de capitole ( momentat lasat in aer)

Ce inseamna psihologie? de Andru- 32 de capitole

I want back to normal de Nyko ( vampirika) - 15 capitole

Asta este prima parte :D A doua o postez maine :)


Multumim scriitoarei Stephenye Meyer , fara de care , Twilight nu ar fi existat . Multumim actoriilor pentru ca fac o treaba excelenta , si mai ales multumim lui Catherine Hadrwick care a facut o treaba excelenta cu castingul ! Si va multumim si voua , cei care ne vizitati blogul si ne sustineti !
Bye , bye Echipa WKAT !