BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 28 iulie 2010

Jennifer Love Hewitt : La inceput Team Jacob iar acum Team Edward !


Am gasit un clip interesant in care Jennifer Love Hewitt este dezamagita de o poza pe care a facut-o cu Taylor Lautner !

Traducere :

Wendy Williams(W.W.) : Spune-ne de ce iti placea de el !

Jennifer (J.) : Am avut momentele mele !

W.W. : OK !

J. : Ok ..Deci ma duc la premiera Twilight si sunt atat de emotionata ! Sunt putin in ceata in legatura cu ehipa pe care sa o aleg ... team Jacob sau Team Edward , pentru ca deja incep sa imi placa amandoi ca si Bella de altfel ! Si el este acolo ! Rob Pattinson nu este nicaieri , unde l-as putea gasi , dar il vad pe Taylor Lautner si sunt ceva de genu : " Ok !"(sufla in palme)Doar pentru un moment sunt emotionata dar ma duc acolo si zic :"Hey , Taylor ! Pot sa fac o poza cu tine ?"Stii?Si el spune : "Da , sigur!"Si facem pzoa . Prietena mea o face cu telefonul , pentru ca am nevoie de dovezi pe care sa le trimit tuturor amicilor , pentru a le demonstra ca l-am intalnit pe Taylor Lautner . El arata cam asa in poza : (Vezi in clip) . Ajung acasa si am intreb : "Pe bune?! Sunt chiar atat de rea ?!Sunt chiar atat de rea !? Adica vreau sa spun ... El clar nue ste Team Jennifer . Iti spun eu ! Pentru ca el nu a putut sa nu arate oribil , asa ca am sters poza ! Pur si simplu am sters-o ! Mi-am mintit prietenii spunandu-le ca nu l-am intalnit pentru ca era prea rusinos ! Dar pe bune el statea exact asa (Vezi clip) .

W.W. : Stia ca esti Jennifer Love Hewitt ? Stia ca esti "iubire" ?

J. : Nu stiu care a fost chestia ! Dar acum sunt Team Edward pentru ca ... Jacob e dat peste cap .


Ok , aici aveti clip-ul : http://www.youtube.com/watch?v=btsv2zwQ-Bs ! Enjoy !


Multumim scriitoarei Stephenye Meyer , fara de care , Twilight nu ar fi existat . Multumim actoriilor pentru ca fac o treaba excelenta , si mai ales multumim lui Catherine Hadrwick care a facut o treaba excelenta cu castingul ! Si va multumim si voua , cei care ne vizitati blogul si ne sustineti !
Bye , bye Echipa WKAT !